Close

Podpora

Pokud voláte k nám, dovoláte se skutečným pracovníkům. 
Neskrýváme se za hlasový automat.

Data zdarma na léto

Pro zpříjemnění letních prázdnin jsme pro Vás připravili tři datové balíčky zdarma. Data navíc zdarma v objemu 2 až 6 GB si mohou aktivovat všichni klienti v samoobsluze.  Bezplatné navýšení je k dispozici pro všechny s tarifem, který obsahuje alespoň 2 GB internetu a vyšším a to podle násled…
Více

Zjištení OKU Blesk Mobil

OKU naleznete v internetové samoobsluze BLESKmobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ na kartě Osobní údaje pod volbou Zobrazit OKU kód ve spodní části karty. Omrzely Vás „akční balíčky“ a „odměny za dobíjení“, které nikdy nefungují jak…
Více

Zjištění OKU Mobil.cz

OKU naleznete v internetové samoobsluze Mobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.mobil.cz na kartě Přenést čislo pod volbou Chci odejít. Omrzely Vás „akční balíčky“ a „odměny za dobíjení“, které nikdy nefungují jak potřebujete? Omrkněte naše tarify, které se…
Více

Zjištění OKU Kaktus

OKU snadno zjistíte v klentské sekci Moje služby na internetových stránkách www.mujkaktus.cz/moje-sluzby. Po přihlášení v menu v pravém horním rohu zvolte položku Nastavení. V pravé dolní části stránky Nastavení klikněte v položce Rozloučení s kaktusem na volbu Získat OKU. Omrzely V…
Více

Zjištění OKU Sazka Mobile

OKU naleznete v internetové samoobsluze SAZKAmobil na internetových stránkách samoobsluha.sazkamobil.cz na kartě Přenos čísla pod volbou Přenos od SAZKAmobilu. Omrzely Vás „akční balíčky“ a „odměny za dobíjení“, které nikdy nefungují jak potřebujete? Omrkněte naše ta…
Více

Zjištění OKU Tesco Mobile

OKU si vyžádáte formou SMS v předepsaném tvaru s vaším PUK kódem. Přesný tvar SMS získáte v samoobsluze TESCO mobile na internetových stránkách samoobsluha.tescomobile.cz. Po přihlášení v dolní části levého menu zvolte položku Přenos čísla volbu Chci přenést číslo, která otevře…
Více

Zjištení OKU T-Mobile

OKU u T-Mobile zjistíte jednoduše ve vaší zákaznické sekci (Můj T-Mobile) na webu muj.t-mobile.cz. Po přihlášení najeďte na Moje smlouva a v sekci Přehled Účastnických smluv klikněte na Zobrazit ověřovací kód účastníka. OKU kód se vám zobrazí po zadání vašeho hesla pro komunikaci s T-…
Více

Zjištění OKU O2

Zákazníci s paušálem O2: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpří…
Více

Zjištění OKU u Vodafone

Tarifní zákazník: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > …
Více

ČVOP

Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele je kód, který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. Potřebujete jej tehdy, pokud své číslo převádíte od jiného operátora. ČVOP Vám vygeneruje stávající operátor na základě Vámi podané výpovědi. V síti …
Více

MMS

MMS (Multimedia Messaging Service) Jedná se o multimediální paralelu k SMS. Pomocí MMS můžete posílat kromě textu také obraz nebo zvuk. MMS zprávy jsou přenášeny jako datový tok prostřednictvím datové technologie GPRS, GSM a pokročilejších. Devět z deseti požadavků na změnu služeb je povolen…
Více

Způsob úhrady Vyúčtování

Způsob úhrady Vyúčtování Máte dvě možnosti, jak uhradit své Vyúčtování. Bezhotovostním převodem na základě vystaveného Vyúčtování (prostřednictvím jednorázového platebního příkazu z Vašeho bankovního účtu či poštovní poukázkou typu A) nebo inkasním způsobem. Vámi zvolený způs…
Více

Reklamace Vyúčtování

Reklamace Vyúčtování Lhůta pro uplatnění reklamace je dva měsíce od doručení Vyúčtování či vadného poskytnutí služby. Pokud nedojde k uplatnění reklamace ve stanovené lhůtě, právo na reklamaci zaniká. Reklamace Vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost řádně Vyúčtování uhr…
Více

Podrobný výpis hovorů

Podrobný výpis hovorů Žádost o podrobný výpis hovorů musí být vždy písemná. Svoji žádost zašlete e-mailem na adresu: info@laudatio.cz. Žádost o podrobný výpis hovorů musí být zaslána z e-mailové adresy, na kterou je odesíláno Vyúčtování. Podrobný výpis hovorů lze získat za dva kalend…
Více

Postup při zavedení inkasa

Co je inkaso Jedná se o způsob platby, kdy dáte souhlas k inkasování (pravidelné strhávání) plateb z Vašeho účtu. Inkaso je způsob platby z Vašeho bankovního účtu. Inkaso není SIPO. Zanést úhrady u Erbia Mobile s.r.o., do SIPO není možné. Postup při zavedení inkasa Jestliže chcete platit za s…
Více

Hlášení poruchy ADSL

Hlášení poruchy ADSL Při hlášení poruchy ADSL je nutné uvést následující informace: Jméno zákazníka: Kontaktní údaje zákazníka (telefonní číslo): Instalační adresa: Datum a čas, kdy se chyba objevila: Zda se situace objevuje i na jiném PC: Chybová hláška (pokud byla): Typ modemu: Operační…
Více

Hlášení poruchy signálu

Hlášení poruchy signálu Při hlášení poruchy signálu je nutné uvést následující informace: Kontaktní telefonní číslo a jméno: Ulice, číslo popisné + nejbližší kolmá ulice: Město: Okres/region: Typ objektu: Hláška sítě (display/sluchátko): Typ telefonu: Datum a čas (od kdy se porucha vysk…
Více

Premium SMS

Premium SMS Devět z deseti požadavků na změnu služeb je povolení MMS nebo Premium SMS, které jsou ve výchozím nastavení blokovány. Premium SMS jsou SMS zprávy, jejichž cena se liší od ceny běžné SMS. Jde o účtování tzv. prémiové ceny – zvýšená sazba, která se v České republice pohybuj…
Více

Reklamace zboží Lenovo

Reklamace zboží Lenovo Na výrobky společnosti Lenovo se vztahují záruční a reklamační podmínky společnosti IBM/LENOVO. Jako zákazník máte dvě možnosti uplatnění reklamace na zboží společnosti Lenovo zakoupené přes e-shop společnosti Erbia Mobile s.r.o. Je jen na Vás, který způsob zvolíte. U…
Více

DMS

DMS (Dárcovská SMS) jsou specifickým typem Premium SMS, který je určen k zasílání drobných finančních prostředků na účty nadací a neziskových organizací. Cena jedné odeslané DMS je pro odesílatele vždy 30 Kč a příjemce z ní obdrží minimálně 27 Kč. DMS jsou vždy zasílány na telefonní…
Více

První Vyúčtování

První Vyúčtování K převodu Vašeho telefonního čísla do sítě Laudatio může dojít kdykoliv v průběhu měsíce. Z tohoto důvodu Vám bude první měsíc po převodu Vašeho čísla fakturována poměrná část tarifu (přepočteno na dny). Současně je Vám z Vámi požadovaného tarifu poskytnu…
Více

Roaming a jeho aktivace

Pokud žádáte o aktivaci roamingu ještě na území České republiky, roaming se na Vašem čísle zapne nejpozději do dvou hodin. Pokud vycestujete do zahraničí s číslem, které nemá roaming aktivní, pokusí se Váš telefon po překročení hranic přihlásit do zahraniční sítě a je jí z důvodu nep…
Více

Změna tarifu

Změnu tarifu je možné provést na základě žádosti odeslané na info@laudatio.cz. Požadavek je třeba odeslat z e-mailové adresy, kterou jste k danému telefonnímu číslu uvedl/a do smlouvy. Změnu je možné provést kdykoliv (ke kterémukoliv datu), maximálně však jedenkrát měsíčně.
Více

Neomezený tarif

Neomezený tarif obsahuje neomezeně volných minut i SMS zpráv. Volné minuty i SMS zprávy jsou platné do všech sítí v rámci České republiky, tedy do mobilních sítí i na pevné linky. Z volných jednotek nelze čerpat na volání a zasílání SMS na čísla se zvýšenou sazbou, např. volání do zahrani…
Více

Volné minuty

Volné minuty v rámci jednotlivých tarifů jsou platné do mobilních sítí infrastrukturních operátorů T-Mobile, O2, Vodafone, do sítí virtuálních operátorů a na pevné linky v rámci České republiky. Z volných jednotek nelze čerpat volání na čísla se zvýšenou minutovou sazbou, např. volání d…
Více