Close

PODPORA

Pokud voláte k nám, dovoláte se skutečným pracovníkům.
Neskrýváme se za hlasový automat.

Problém s datovým připojením – stav řešení

Malou část uživatelů sítě Laudatio, zasahují problémy s ověřováním vůči RADIUS serveru společnosti T-Mobile. Společnost T-Mobile se rozhodla pro výměnu této komponenty. Aktuální informace ke stavu řešení problémů s datovým provozem: · Do výměny diskového pole může d…
Více

Hlášení poruchy ADSL

Hlášení poruchy ADSL Při hlášení poruchy ADSL je nutné uvést následující informace: Jméno zákazníka: Kontaktní údaje zákazníka (telefonní číslo): Instalační adresa: Datum a čas, kdy se chyba objevila: Zda se situace objevuje i na jiném PC: Chybová hláška (pokud byla): Ty…
Více

Hlášení poruchy signálu

Hlášení poruchy signálu Při hlášení poruchy signálu je nutné uvést následující informace: Kontaktní telefonní číslo a jméno: Ulice, číslo popisné + nejbližší kolmá ulice: Město: Okres/region: Typ objektu: Hláška sítě (display/sluchátko): Typ telefonu: Datum a čas (od…
Více
Mám zájem o služby

Pokud máte zájem o naše služby, je nutné vyplnit Účastnickou smlouvu a následně nám ji zaslat (naskenovanou e-mailem nebo písemně). Po jejím obdržení Vás budeme informovat o dalším postupu.

Přenos čísla

Pokud již máte  číslo vedené u některého z operátorů, můžete je k nám zcela bezplatně převézt. Při vyplnění smlouvy si od svého stávajícího operátora vyžádejte ČVOP – číslo pro převod, které nám spolu se smlouvou zašlete.

V případě, že jste nenašli odpověď na své dotazy,
neváhejte kontaktovat naši Infolinku:

+420 840 448 888
info@laudatio.cz