Close

PODPORA

Pokud voláte k nám, dovoláte se skutečným pracovníkům.
Neskrýváme se za hlasový automat.

Podrobný výpis hovorů

Podrobný výpis hovorů Žádost o podrobný výpis hovorů musí být vždy písemná. Svoji žádost zašlete e-mailem na adresu: info@laudatio.cz. Žádost o podrobný výpis hovorů musí být zaslána z e-mailové adresy, na kterou je odesíláno Vyúčtování. Podrobný výpis hovorů lze z…
Více

Postup při zavedení inkasa

Co je inkaso Jedná se o způsob platby, kdy dáte souhlas k inkasování (pravidelné strhávání) plateb z Vašeho účtu. Inkaso je způsob platby z Vašeho bankovního účtu. Inkaso není SIPO. Zanést úhrady u Erbia Mobile s.r.o., do SIPO není možné. Postup při zavedení inkasa Jestliž…
Více

Hlášení poruchy ADSL

Hlášení poruchy ADSL Při hlášení poruchy ADSL je nutné uvést následující informace: Jméno zákazníka: Kontaktní údaje zákazníka (telefonní číslo): Instalační adresa: Datum a čas, kdy se chyba objevila: Zda se situace objevuje i na jiném PC: Chybová hláška (pokud byla): Ty…
Více

Hlášení poruchy signálu

Hlášení poruchy signálu Při hlášení poruchy signálu je nutné uvést následující informace: Kontaktní telefonní číslo a jméno: Ulice, číslo popisné + nejbližší kolmá ulice: Město: Okres/region: Typ objektu: Hláška sítě (display/sluchátko): Typ telefonu: Datum a čas (od…
Více

Premium SMS

Premium SMS Devět z deseti požadavků na změnu služeb je povolení MMS nebo Premium SMS, které jsou ve výchozím nastavení blokovány. Premium SMS jsou SMS zprávy, jejichž cena se liší od ceny běžné SMS. Jde o účtování tzv. prémiové ceny – zvýšená sazba, která se v Česk…
Více

Reklamace zboží Lenovo

Reklamace zboží Lenovo Na výrobky společnosti Lenovo se vztahují záruční a reklamační podmínky společnosti IBM/LENOVO. Jako zákazník máte dvě možnosti uplatnění reklamace na zboží společnosti Lenovo zakoupené přes e-shop společnosti Erbia Mobile s.r.o. Je jen na Vás, který…
Více

Reklamace zboží zakoupeného přes náš e-shop

Reklamace zboží zakoupeného přes náš e-shop Záruku na zboží zakoupené přes e-shop Laudatio uplatníte dle reklamačního řádu e-shopu přímo u společnosti Erbia Mobile s.r.o. Reklamaci je nutné uplatnit na adrese společnosti:  Erbia Mobile s.r.o., Pelhřimovská 302/10, 140 00 Pra…
Více

DMS

DMS (Dárcovská SMS) jsou specifickým typem Premium SMS, který je určen k zasílání drobných finančních prostředků na účty nadací a neziskových organizací. Cena jedné odeslané DMS je pro odesílatele vždy 30 Kč a příjemce z ní obdrží minimálně 27 Kč. DMS jsou vždy zas…
Více

První Vyúčtování

První Vyúčtování K převodu Vašeho telefonního čísla do sítě Laudatio může dojít kdykoliv v průběhu měsíce. Z tohoto důvodu Vám bude první měsíc po převodu Vašeho čísla fakturována poměrná část tarifu (přepočteno na dny). Současně je Vám z Vámi požadovan…
Více

Roaming a jeho aktivace

Pokud žádáte o aktivaci roamingu ještě na území České republiky, roaming se na Vašem čísle zapne nejpozději do dvou hodin. Pokud vycestujete do zahraničí s číslem, které nemá roaming aktivní, pokusí se Váš telefon po překročení hranic přihlásit do zahraniční sítě a j…
Více

Změna tarifu

Změnu tarifu je možné provést na základě žádosti odeslané na info@laudatio.cz. Požadavek je třeba odeslat z e-mailové adresy, kterou jste k danému telefonnímu číslu uvedl/a do smlouvy. Změnu je možné provést kdykoliv (ke kterémukoliv datu), maximálně však jedenkrát měsí…
Více

Neomezený tarif

Neomezený tarif obsahuje neomezeně volných minut i SMS zpráv. Volné minuty i SMS zprávy jsou platné do všech sítí v rámci České republiky, tedy do mobilních sítí i na pevné linky. Z volných jednotek nelze čerpat na volání a zasílání SMS na čísla se zvýšenou sazbou, např.…
Více

Volné minuty

Volné minuty v rámci jednotlivých tarifů jsou platné do mobilních sítí infrastrukturních operátorů T-Mobile, O2, Vodafone, do sítí virtuálních operátorů a na pevné linky v rámci České republiky. Z volných jednotek nelze čerpat volání na čísla se zvýšenou minutovou sazbo…
Více
Mám zájem o služby

Pokud máte zájem o naše služby, je nutné vyplnit Účastnickou smlouvu a následně nám ji zaslat (naskenovanou e-mailem nebo písemně). Po jejím obdržení Vás budeme informovat o dalším postupu.

Přenos čísla

Pokud již máte číslo vedené u některého z operátorů, můžete je k nám zcela bezplatně převézt. Při vyplnění smlouvy si od svého stávajícího operátora vyžádejte ČVOP – číslo pro převod, které nám spolu se smlouvou zašlete.

V případě, že jste nenašli odpověď na své dotazy,
neváhejte kontaktovat naši Infolinku:

+420 840 448 888
info@laudatio.cz