Close

PODPORA

Pokud voláte k nám, dovoláte se skutečným pracovníkům.
Neskrýváme se za hlasový automat.

Problém s datovým připojením – stav řešení

Malou část uživatelů sítě Laudatio, zasahují problémy s ověřováním vůči RADIUS serveru společnosti T-Mobile. Společnost T-Mobile se rozhodla pro výměnu této komponenty. Aktuální informace ke stavu řešení problémů s datovým provozem: · Do výměny diskového pole může d…
Více

ČVOP

Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele je kód, který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. Potřebujete jej tehdy, pokud své číslo převádíte od jiného operátora. ČVOP Vám vygeneruje stávající operátor na základě Vámi podané …
Více

MMS

MMS (Multimedia Messaging Service) Jedná se o multimediální paralelu k SMS. Pomocí MMS můžete posílat kromě textu také obraz nebo zvuk. MMS zprávy jsou přenášeny jako datový tok prostřednictvím datové technologie GPRS, GSM a pokročilejších. Devět z deseti požadavků na změnu…
Více

Kam poslat smlouvu

Vyplněnou smlouvu zašlete na adresu: Erbia Mobile s.r.o. – Laudatio Pelhřimovská 302/10 140 00, Praha 4 nebo emailem na info@laudatio.cz
Více

Způsob úhrady Vyúčtování

Způsob úhrady Vyúčtování Máte dvě možnosti, jak uhradit své Vyúčtování. Bezhotovostním převodem na základě vystaveného Vyúčtování (prostřednictvím jednorázového platebního příkazu z Vašeho bankovního účtu či poštovní poukázkou typu A) nebo inkasním způsobem. …
Více

Kvalita faxových a scanovaných dokumentů

Kvalita faxových a scanovaných dokumentů Prosíme všechny účastníky, aby dokumenty zasílali naskenované v co nejvyšší možné kvalitě. V případě, že nebude dokument čitelný, nejsme schopni jej akceptovat.
Více

Reklamace Vyúčtování

Reklamace Vyúčtování Lhůta pro uplatnění reklamace je dva měsíce od doručení Vyúčtování či vadného poskytnutí služby. Pokud nedojde k uplatnění reklamace ve stanovené lhůtě, právo na reklamaci zaniká. Reklamace Vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost řádn…
Více

Podrobný výpis hovorů

Podrobný výpis hovorů Žádost o podrobný výpis hovorů musí být vždy písemná. Svoji žádost zašlete e-mailem na adresu: info@laudatio.cz. Žádost o podrobný výpis hovorů musí být zaslána z e-mailové adresy, na kterou je odesíláno Vyúčtování. Podrobný výpis hovorů lze z…
Více

Postup při zavedení inkasa

Co je inkaso Jedná se o způsob platby, kdy dáte souhlas k inkasování (pravidelné strhávání) plateb z Vašeho účtu. Inkaso je způsob platby z Vašeho bankovního účtu. Inkaso není SIPO. Zanést úhrady u Erbia Mobile s.r.o., do SIPO není možné. Postup při zavedení inkasa Jestliž…
Více

Hlášení poruchy ADSL

Hlášení poruchy ADSL Při hlášení poruchy ADSL je nutné uvést následující informace: Jméno zákazníka: Kontaktní údaje zákazníka (telefonní číslo): Instalační adresa: Datum a čas, kdy se chyba objevila: Zda se situace objevuje i na jiném PC: Chybová hláška (pokud byla): Ty…
Více

Hlášení poruchy signálu

Hlášení poruchy signálu Při hlášení poruchy signálu je nutné uvést následující informace: Kontaktní telefonní číslo a jméno: Ulice, číslo popisné + nejbližší kolmá ulice: Město: Okres/region: Typ objektu: Hláška sítě (display/sluchátko): Typ telefonu: Datum a čas (od…
Více

Premium SMS

Premium SMS Devět z deseti požadavků na změnu služeb je povolení MMS nebo Premium SMS, které jsou ve výchozím nastavení blokovány. Premium SMS jsou SMS zprávy, jejichž cena se liší od ceny běžné SMS. Jde o účtování tzv. prémiové ceny – zvýšená sazba, která se v Česk…
Více

Reklamace zboží Lenovo

Reklamace zboží Lenovo Na výrobky společnosti Lenovo se vztahují záruční a reklamační podmínky společnosti IBM/LENOVO. Jako zákazník máte dvě možnosti uplatnění reklamace na zboží společnosti Lenovo zakoupené přes e-shop společnosti Erbia Mobile s.r.o. Je jen na Vás, který…
Více

Reklamace zboží zakoupeného přes náš e-shop

Reklamace zboží zakoupeného přes náš e-shop Záruku na zboží zakoupené přes e-shop Laudatio uplatníte dle reklamačního řádu e-shopu přímo u společnosti Erbia Mobile s.r.o. Reklamaci je nutné uplatnit na adrese společnosti:  Erbia Mobile s.r.o., Pelhřimovská 302/10, 140 00 Pra…
Více
Mám zájem o služby

Pokud máte zájem o naše služby, je nutné vyplnit Účastnickou smlouvu a následně nám ji zaslat (naskenovanou e-mailem nebo písemně). Po jejím obdržení Vás budeme informovat o dalším postupu.

Přenos čísla

Pokud již máte číslo vedené u některého z operátorů, můžete je k nám zcela bezplatně převézt. Při vyplnění smlouvy si od svého stávajícího operátora vyžádejte ČVOP – číslo pro převod, které nám spolu se smlouvou zašlete.

V případě, že jste nenašli odpověď na své dotazy,
neváhejte kontaktovat naši Infolinku:

+420 840 448 888
info@laudatio.cz