Close

PODPORA

Pokud voláte k nám, dovoláte se skutečným pracovníkům.
Neskrýváme se za hlasový automat.

Podpora

Všechny kategorie  |  Nastavení telefonu, modemu a služeb   |  Odstávky   |  Poruchy  |  Přestup s Vaším číslem k nám  |  Reklamace  |  Volání a data v zahraničí  |  Nastavení služeb  |  Tarify  |  Vyúčtování

Zjištení OKU Blesk Mobil

OKU naleznete v internetové samoobsluze BLESKmobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ na kartě Osobní údaje pod volbou Zobrazit OKU kód ve spodní části karty. Omrzely Vás „akční balíčky“ a „odměny za dobíjení“, které …
Více

Zjištění OKU Mobil.cz

OKU naleznete v internetové samoobsluze Mobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.mobil.cz na kartě Přenést čislo pod volbou Chci odejít. Omrzely Vás „akční balíčky“ a „odměny za dobíjení“, které nikdy nefungují jak potřebujete? Omrkněte na…
Více

Zjištění OKU Kaktus

OKU snadno zjistíte v klentské sekci Moje služby na internetových stránkách www.mujkaktus.cz/moje-sluzby. Po přihlášení v menu v pravém horním rohu zvolte položku Nastavení. V pravé dolní části stránky Nastavení klikněte v položce Rozloučení s kaktusem na volbu Zí…
Více

Zjištění OKU Sazka Mobile

OKU naleznete v internetové samoobsluze SAZKAmobil na internetových stránkách samoobsluha.sazkamobil.cz na kartě Přenos čísla pod volbou Přenos od SAZKAmobilu. Omrzely Vás „akční balíčky“ a „odměny za dobíjení“, které nikdy nefungují jak potřebujete…
Více

Zjištění OKU Tesco Mobile

OKU si vyžádáte formou SMS v předepsaném tvaru s vaším PUK kódem. Přesný tvar SMS získáte v samoobsluze TESCO mobile na internetových stránkách samoobsluha.tescomobile.cz. Po přihlášení v dolní části levého menu zvolte položku Přenos čísla volbu Chci přenést č…
Více

Zjištení OKU T-Mobile

OKU u T-Mobile zjistíte jednoduše ve vaší zákaznické sekci (Můj T-Mobile) na webu muj.t-mobile.cz. Po přihlášení najeďte na Moje smlouva a v sekci Přehled Účastnických smluv klikněte na Zobrazit ověřovací kód účastníka. OKU kód se vám zobrazí po zadání vašeho hesla…
Více

Zjištění OKU O2

Zákazníci s paušálem O2: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU k…
Více

Zjištění OKU u Vodafone

Tarifní zákazník: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro p…
Více

ČVOP

Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele je kód, který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. Potřebujete jej tehdy, pokud své číslo převádíte od jiného operátora. ČVOP Vám vygeneruje stávající operátor na základě Vámi podané …
Více
Mám zájem o služby

Pokud máte zájem o naše služby, je nutné vyplnit Účastnickou smlouvu a následně nám ji zaslat (naskenovanou e-mailem nebo písemně). Po jejím obdržení Vás budeme informovat o dalším postupu.

Přenos čísla

Pokud máte již číslo vedené u některého z operátorů, můžete je k nám zcela bezplatně převézt. Při vyplnění smlouvy si současně od svého stávajícího operátora vyžádejte ČVOP – číslo pro převod, které nám spolu se smlouvou zašlete.

V případě, že nenajdete odpověď na Vaše dotazy,
neváhejte kontaktovat naši Infolinku:

+420 840 448 888
info@laudatio.cz