Reklamace zboží Lenovo
Reklamace zboží Lenovo
Na výrobky společnosti Lenovo se vztahují záruční a reklamační podmínky společnosti IBM/LENOVO. Jako zákazník máte dvě možnosti uplatnění reklamace na zboží společnosti Lenovo zakoupené přes e-shop společnosti Erbia Mobile s.r.o.
Je jen na Vás, který způsob zvolíte.
Uplatnění reklamace ve značkovém servisu Lenovo
– reklamace zboží řady IdeaPad: Zákazník zavolá na bezplatnou linku +420 800 555 870. Operátorovi nahlásí adresu a termín odvozu, poté produkt vyzvedne kurýrní služba, která jej poté opravený doveze zpět na stejnou adresu. Provozní doba telefonní linky: 09.00 – 18.00 h.
– reklamace zboží řady ThinkPad: Zákazník vybere a kontaktuje servis, který opravu zajistí. Servisní sítí je pokryta celá ČR, nejbližšího servisního partnera a kontakt na něj naleznete na http://www.lenovo.cz/download/AWSP.pdf.
Uplatnění reklamace u společnosti Erbia Mobile s.r.o.
Pokud chcete uplatnit reklamaci na zboží Lenovo přímo u společnosti Erbia Mobile s.r.o., je nutné ji uplatnit na adrese společnosti: Erbia Mobile s.r.o., Pelhřimovská 302/10, 140 00 Praha 4. O přijetí reklamace Vás budeme obratem informovat. Doporučujeme ke zboží přiložit vyplněný reklamační protokol na zboží (vyžádejte si jej u operátora infolinky na čísle +420 840 44 88 88).