Close

PODPORA

Pokud voláte k nám, dovoláte se skutečným pracovníkům.
Neskrýváme se za hlasový automat.

Odstávky mobilních datových služeb – ve dnech 1.,3. a 7.11.2017 0:00 – 6:00

Ve dnech 1., 3. a 7.11.2017 v časovém rozmezí 0:00 – 6:00 proběhnou plánované odstávky mobilních datových služeb. Výpadky mohou trvat pár minut až několik hodin, rozsah bude plošný po celé republice a bude se týkat mobilních datových služeb 2G/3G i LTE a MMS. Je možné, že po výpadku se koncové zařízení automaticky nepřipojí k síti […]
Více

Plánovaná odstávka služeb v termínu 6.10.-8.10.2017

V termínu 6.10.2017 od 20:00 do 8.10.2017do 12:00 dopoledne dojde k plánované odstávce systémů T-Mobile. Během této doby nebude možné zpracovat objednávky a požadavky na změny nastavení služeb a aktivace nových služeb. Převody čísel naplánované na dobu po odstávce mohou vykazovat mírné zpoždění. ODSTÁVKA SE NIKTERAK NEDOTKNE FUNGOVÁNÍ MOBILNÍCH SLUŽEB.
Více

Plánovaná odstávka služeb v termínu 1.9. – 4.9. 2017

V termínu 1.9.2017 18:00 do 4.9.2017 12:00 dojde k plánované odstávce  a migraci služeb systémů T-Mobile. Během této doby nebude možné zpracovat objednávky a požadavky na změny nastavení služeb a aktivace nových služeb. Současně v následném období (4.9. – 8.9.2017) s ohledem na provedené změny systémů může dojít k zpoždění při zadávání objednávek a z tohoto […]
Více

Plánovaná odstávka služeb v termínu 21.7. – 22.7. 2017

V termínu 21.7.2017 od 19:00 do 22.7.2017 do 22:00 dopoledne dojde k plánované odstávce systémů T-Mobile. Během této doby nebude možné zpracovat objednávky a požadavky na změny nastavení služeb a aktivace nových služeb. Převody čísel naplánované na dobu po odstávce mohou vykazovat mírné zpoždění. ODSTÁVKA SE NIKTERAK NEDOTKNE FUNGOVÁNÍ MOBILNÍCH SLUŽEB.
Více

Plánovaná odstávka služeb v termínu 12.5. – 15.5. 2017

V termínu 12.5.2017 od večera do 15.5.2017 dopoledne dojde k plánované odstávce systémů T-Mobile. Během této doby nebude možné zpracovat objednávky a požadavky na změny nastavení služeb a aktivace nových služeb. Převody čísel naplánované na dobu po odstávce mohou vykazovat mírné zpoždění. ODSTÁVKA SE NIKTERAK NEDOTKNE FUNGOVÁNÍ MOBILNÍCH SLUŽEB.
Více

Plánovaná odstávka služeb v termínu 6.5. – 8.5. 2017

V termínu 6.5.2017 od 19:00 do 8.5.2017 11:00 dojde k plánované odstávce systémů T-Mobile. Během této doby nebude možné zpracovat objednávky a požadavky na změny nastavení služeb a aktivace nových služeb. Převody čísel naplánované na dobu po odstávce mohou vykazovat mírné zpoždění. ODSTÁVKA SE NIKTERAK NEDOTKNE FUNGOVÁNÍ MOBILNÍCH SLUŽEB.
Více

Problém s datovým připojením – stav řešení

Malou část uživatelů sítě Laudatio, zasahují problémy s ověřováním vůči RADIUS serveru společnosti T-Mobile. Společnost T-Mobile se rozhodla pro výměnu této komponenty. Aktuální informace ke stavu řešení problémů s datovým provozem: · Do výměny diskového pole může docházet ke krátkodobým výpadkům nebo problémům s datovým provozem. Výměnu předpokládáme během 3. týdne v říjnu (termín doručení HW […]
Více

Plánované odstávky systémů v období červenec – srpen 2016

V termínu 3.8. 20:00 – 4.8. 6:00 dojde k plánované odstávce systémů T-Mobile. V termínu 12.8. 19:00 – 15.8. 10:00 dojde k plánované odstávce systémů T-Mobile.   Během této doby nebude možné zpracovávat objednávky na změny nastavení služeb a na aktivace nových služeb. Převody čísel naplánované na dobu po odstávce mohou vykazovat mírné zpoždění.   Odstávka se […]
Více

Převod (portace) čísla od jiného operátora do sítě Laudatio

Před zasláním Účastnické smlouvy Vám doporučujeme ověřit si u svého původního operátora, zda je možné Vaši stávající Účastnickou smlouvu vypovědět (zda nemáte sjednaný závazek či smlouvu uzavřenou do určitého termínu). Kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď z důvodu přenesení svého čísla. Od opouštěného operátora si vyžádejte Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele služeb (ČVOP). Toto číslo potřebujeme [……
Více

ČVOP

Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele je kód, který spojuje odhlášku od původního operátora s přihláškou k novému operátorovi. Potřebujete jej tehdy, pokud své číslo převádíte od jiného operátora. ČVOP Vám vygeneruje stávající operátor na základě Vámi podané výpovědi. V síti Vodafone zavolejte na číslo *077, máte-li předplacenou kartu. Pokud máte paušál, pošlete výpověď poštou na adresu […]
Více

MMS

MMS (Multimedia Messaging Service) Jedná se o multimediální paralelu k SMS. Pomocí MMS můžete posílat kromě textu také obraz nebo zvuk. MMS zprávy jsou přenášeny jako datový tok prostřednictvím datové technologie GPRS, GSM a pokročilejších. Devět z deseti požadavků na změnu služeb je povolení MMS nebo Premium SMS, které jsou ve výchozím nastavení blokovány. Bez aktivovaných MMS je […]
Více

Způsob úhrady Vyúčtování

Způsob úhrady Vyúčtování Máte dvě možnosti, jak uhradit své Vyúčtování. Bezhotovostním převodem na základě vystaveného Vyúčtování (prostřednictvím jednorázového platebního příkazu z Vašeho bankovního účtu či poštovní poukázkou typu A) nebo inkasním způsobem. Vámi zvolený způsob úhrady Vyúčtování můžete kdykoliv změnit. Stačí změnu oznámit na info@laudatio.cz. Pokyny k zavedení inkasa naleznete zde, případně si je vyžádejte u operáto…
Více

Reklamace Vyúčtování

Reklamace Vyúčtování Lhůta pro uplatnění reklamace je dva měsíce od doručení Vyúčtování či vadného poskytnutí služby. Pokud nedojde k uplatnění reklamace ve stanovené lhůtě, právo na reklamaci zaniká. Reklamace Vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost řádně Vyúčtování uhradit, není tedy důvodem k nezaplacení faktury. Reklamace služeb je nutné uplatnit vždy písemně, a to na infolinku Laudatio (e-mailem nebo korespondenčně). Formulář [&…
Více

Podrobný výpis hovorů

Podrobný výpis hovorů Žádost o podrobný výpis hovorů musí být vždy písemná. Svoji žádost zašlete e-mailem na adresu: info@laudatio.cz. Žádost o podrobný výpis hovorů musí být zaslána z e-mailové adresy, na kterou je odesíláno Vyúčtování. Podrobný výpis hovorů lze získat za dva kalendářní měsíce zpětně.
Více

Postup při zavedení inkasa

Co je inkaso Jedná se o způsob platby, kdy dáte souhlas k inkasování (pravidelné strhávání) plateb z Vašeho účtu. Inkaso je způsob platby z Vašeho bankovního účtu. Inkaso není SIPO. Zanést úhrady u Erbia Mobile s.r.o., do SIPO není možné. Postup při zavedení inkasa Jestliže chcete platit za služby poskytované virtuálním operátorem Laudatio inkasem z účtu, musíte na […]
Více

Hlášení poruchy ADSL

Hlášení poruchy ADSL Při hlášení poruchy ADSL je nutné uvést následující informace: Jméno zákazníka: Kontaktní údaje zákazníka (telefonní číslo): Instalační adresa: Datum a čas, kdy se chyba objevila: Zda se situace objevuje i na jiném PC: Chybová hláška (pokud byla): Typ modemu: Operační systém PC: Podrobný popis závady:   Výše uvedené informace zašlete na info@laudatio.cz. […]
Více

Hlášení poruchy signálu

Hlášení poruchy signálu Při hlášení poruchy signálu je nutné uvést následující informace: Kontaktní telefonní číslo a jméno: Ulice, číslo popisné + nejbližší kolmá ulice: Město: Okres/region: Typ objektu: Hláška sítě (display/sluchátko): Typ telefonu: Datum a čas (od kdy se porucha vyskytuje): Jak se chová SIM v jiném telefonu: Intenzita signálu: Konkrétní čas a datum hovoru/SMS: […]
Více

Premium SMS

Premium SMS Devět z deseti požadavků na změnu služeb je povolení MMS nebo Premium SMS, které jsou ve výchozím nastavení blokovány. Premium SMS jsou SMS zprávy, jejichž cena se liší od ceny běžné SMS. Jde o účtování tzv. prémiové ceny – zvýšená sazba, která se v České republice pohybuje zpravidla v rozmezí od 1 do 99 Kč. V žádném případě […]
Více

Reklamace zboží Lenovo

Reklamace zboží Lenovo Na výrobky společnosti Lenovo se vztahují záruční a reklamační podmínky společnosti IBM/LENOVO. Jako zákazník máte dvě možnosti uplatnění reklamace na zboží společnosti Lenovo zakoupené přes e-shop společnosti Erbia Mobile s.r.o. Je jen na Vás, který způsob zvolíte. Uplatnění reklamace ve značkovém servisu Lenovo – reklamace zboží řady IdeaPad: Zákazník zavolá na bezplatnou linku […]
Více

Reklamace zboží zakoupeného přes náš e-shop

Reklamace zboží zakoupeného přes náš e-shop Záruku na zboží zakoupené přes e-shop Laudatio uplatníte dle reklamačního řádu e-shopu přímo u společnosti Erbia Mobile s.r.o. Reklamaci je nutné uplatnit na adrese společnosti:  Erbia Mobile s.r.o., Pelhřimovská 302/10, 140 00 Praha 4. O přijetí reklamace Vás budeme obratem informovat. Doporučujeme ke zboží přiložit vyplněný reklamační protokol na zboží […]
Více

DMS

DMS (Dárcovská SMS) jsou specifickým typem Premium SMS, který je určen k zasílání drobných finančních prostředků na účty nadací a neziskových organizací. Cena jedné odeslané DMS je pro odesílatele vždy 30 Kč a příjemce z ní obdrží minimálně 27 Kč. DMS jsou vždy zasílány na telefonní číslo 87777 ve formátu DMS XXXX (kde XXX je heslo daného […]
Více

První Vyúčtování

První Vyúčtování K převodu Vašeho telefonního čísla do sítě Laudatio může dojít kdykoliv v průběhu měsíce. Z tohoto důvodu Vám bude první měsíc po převodu Vašeho čísla fakturována poměrná část tarifu (přepočteno na dny). Současně je Vám z Vámi požadovaného tarifu poskytnuta jen poměrná část volných minut a SMS (například, pokud vstoupíte 21. 10., zúčtovací období končí 31. 10. a Vy získáte […]
Více

Roaming a jeho aktivace

Pokud žádáte o aktivaci roamingu ještě na území České republiky, roaming se na Vašem čísle zapne nejpozději do dvou hodin. Pokud vycestujete do zahraničí s číslem, které nemá roaming aktivní, pokusí se Váš telefon po překročení hranic přihlásit do zahraniční sítě a je jí z důvodu nepovoleného roamingu odmítnut. Tato informace se na Vaši SIM kartu uloží a […]
Více

Změna tarifu

Změnu tarifu je možné provést na základě žádosti odeslané na info@laudatio.cz. Požadavek je třeba odeslat z e-mailové adresy, kterou jste k danému telefonnímu číslu uvedl/a do smlouvy. Změnu je možné provést kdykoliv (ke kterémukoliv datu), maximálně však jedenkrát měsíčně.
Více

Neomezený tarif

Neomezený tarif obsahuje neomezeně volných minut i SMS zpráv. Volné minuty i SMS zprávy jsou platné do všech sítí v rámci České republiky, tedy do mobilních sítí i na pevné linky. Z volných jednotek nelze čerpat na volání a zasílání SMS na čísla se zvýšenou sazbou, např. volání do zahraničí, barevné linky, asistenční služby, audiotextové […]
Více

Volné minuty

Volné minuty v rámci jednotlivých tarifů jsou platné do mobilních sítí infrastrukturních operátorů T-Mobile, O2, Vodafone, do sítí virtuálních operátorů a na pevné linky v rámci České republiky. Z volných jednotek nelze čerpat volání na čísla se zvýšenou minutovou sazbou, např. volání do zahraničí, barevné linky, asistenční služby, audiotextové služby apod.
Více

Barevné linky, Katalog firem O2 Czech Republic 1188, T-Mobile Asistent 1183

Volání na Barevné linky, případně asistenční služby, není součástí volných jednotek. Jedná se zpravidla o služby třetích stran, provolané jednotky tak nemohou být účtovány z volných minut v rámci tarifu. Existuje celá řada telefonních čísel se zvýšenou tarifikací (začínají zpravidla předvolbou 90XXX), kde může minutová cena hovoru dosáhnout i několika set korun (např. volání do […]
Více

Víte, že cenu za volání na barevné linky najdete přímo v telefonním čísle, na které voláte?

Víte, že cenu za volání na barevné linky najdete přímo v telefonním čísle, na které voláte? Název služby (na tyto služby se neuplatňují volné jednotky poskytnuté v rámci tarifů) Cena/minutu Poznámka Žluté a duhové audiotextové linky: volání na čísla s předvolbou 900, 906, 909 4. a 5. číslice volaného telefonního čísla vyjadřuje cenu v korunách tarifikace 60+60 Žluté […]
Více
Mám zájem o služby

Pokud máte zájem o naše služby, je nutné vyplnit Účastnickou smlouvu a následně nám ji zaslat (naskenovanou e-mailem nebo písemně). Po jejím obdržení Vás budeme informovat o dalším postupu.

Přenos čísla

Pokud máte již číslo vedené u některého z operátorů, můžete je k nám zcela bezplatně převézt. Při vyplnění smlouvy si současně od svého stávajícího operátora vyžádejte ČVOP – číslo pro převod, které nám spolu se smlouvou zašlete.

V případě, že nenajdete odpověď na Vaše dotazy,
neváhejte kontaktovat naši Infolinku:

+420 840 448 888
info@laudatio.cz

Our Services

Our services run deep and are backed by over ten years of experience.
Your service title
Give us a brief description of the service that you are promoting. Try keep it short so that it is easy for people to scan your page.
Your service title
Give us a brief description of the service that you are promoting. Try keep it short so that it is easy for people to scan your page.
Your service title
Give us a brief description of the service that you are promoting. Try keep it short so that it is easy for people to scan your page.